Instrukcja zwrotu towaru

PROCEDURA ZWROTU TOWARU

W przypadku gdy zakupione produkty nie spełniają Państwa oczekiwań, przysługuje Państwu prawo do zwrotu zgodnie z poniższą procedurą.

Wymagane dokumenty:

  1. Wypełniony formularz zwrotu (załączony do niniejszej instrukcji)
  2. Oryginalny dowód zakupu (dołączony do pierwotnej przesyłki)

Instrukcja zwrotu:

  1. Proszę starannie zapakować zwracane produkty.
  2. Do przesyłki należy dołączyć komplet wymaganych dokumentów.
  3. W przypadku wykorzystania oryginalnego opakowania, należy bezwzględnie usunąć poprzednią etykietę adresową.
  4. Przesyłkę należy nadać jako opłaconą przez nadawcę.

Adresy zwrotu:

  • Opcja 1 – Paczkomat: Paczkomat WAW374 ul. Stanisława Wojciechowskiego 18 (lokalizacja: przy markecie Carrefour) 02-495 Warszawa tel. kontaktowy: 781 500 427
  • Opcja 2 – Adres korespondencyjny: Profit-Stat Ep Szynkiewicz ul. Władysława Jagiełły 18 02-495 Warszawa tel. kontaktowy: (022) 644-56-77

Uwaga: Potwierdzenie nadania przesyłki należy zachować do momentu pełnego rozliczenia zwrotu. Dokument ten stanowi jedyny dowód nadania przesyłki zwrotnej.

Z poważaniem, Dział Obsługi Klienta Profit-Stat-Antyki