PROCEDURA ZWROTU TOWARU
W przypadku gdy zakupione produkty nie spełniają Państwa oczekiwań, przysługuje Państwu prawo do zwrotu zgodnie z poniższą procedurą.
Wymagane dokumenty:
- Wypełniony formularz zwrotu (załączony do niniejszej instrukcji)
- Oryginalny dowód zakupu (dołączony do pierwotnej przesyłki)
Instrukcja zwrotu:
- Proszę starannie zapakować zwracane produkty.
- Do przesyłki należy dołączyć komplet wymaganych dokumentów.
- W przypadku wykorzystania oryginalnego opakowania, należy bezwzględnie usunąć poprzednią etykietę adresową.
- Przesyłkę należy nadać jako opłaconą przez nadawcę.
Adresy zwrotu:
- Opcja 1 – Paczkomat: Paczkomat WAW374 ul. Stanisława Wojciechowskiego 18 (lokalizacja: przy markecie Carrefour) 02-495 Warszawa tel. kontaktowy: 781 500 427
- Opcja 2 – Adres korespondencyjny: Profit-Stat Ep Szynkiewicz ul. Władysława Jagiełły 18 02-495 Warszawa tel. kontaktowy: (022) 644-56-77
Uwaga: Potwierdzenie nadania przesyłki należy zachować do momentu pełnego rozliczenia zwrotu. Dokument ten stanowi jedyny dowód nadania przesyłki zwrotnej.
Z poważaniem, Dział Obsługi Klienta Profit-Stat-Antyki