Regulamin sklepu

Regulamin określa warunki zakupu w sklepie internetowym https://antyki.profitstatep.pl/ prowadzonym przez firmę PROFIT-STAT EP SZYNKIEWICZ SPÓŁKA JAWNA

 1. WŁAŚCICIEL SKLEPU INTERNETOWEGO PROFIT-STAT-ANTYKI

Sklep internetowy dostępny pod adresem internetowym https://antyki.profitstatep.pl/ prowadzony jest przez PROFIT-STAT EP Szynkiewicz Sp.j., z siedzibą w Lesznowoli (05-506) przy ul. Gminnej 29A, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000288992, REGON: 141135140, NIP: 1231125305.
Adres poczty elektronicznej: kontakt@profitstatep.pl, numer telefonu kontaktowego: +48 22 644-56-77 (opłata jak za połączenie standardowe – wg. cennika właściwego operatora).

2. DEFINICJE


Poniższe terminy pisane wielką literą otrzymują następujące znaczenie:

◦ PROFIT-STAT EP – PROFIT-STAT EP SZYNKIEWICZ SPÓŁKA JAWNA, ul. Gminna 29A, 05-506 Lesznowola, NIP: 123-112-53-05, REGON: 141135140, KRS: 0000288992, prowadząca Sklep Internetowy pod adresem https://antyki.profitstatep.pl/
◦ BOK – Biuro Obsługi Klienta, zajmujące się obsługą Klientów oraz udzielaniem informacji dotyczących wszelkich aspektów działalności Sklepu Internetowego – kontakt z BOK możliwy jest pod wskazanymi numerami telefonów, adresami e-mail.
◦ CENA – cena sprzedaży przedmiotu, określona w złotych polskich, zawierająca wszystkie składniki, w tym podatek VAT. Cena nie obejmuje kosztów dostawy.
◦ KLIENT – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych i/lub osoba prawna, która zawiera umowę z PROFIT-STAT EP Szynkiewicz Sp.j. poprzez Sklep Internetowy.
◦ KONTAKT Z SKLEPEM – kontakt z działem obsługi Klienta Sklepu Internetowego dostępny za pośrednictwem e-maila: kontakt@profitstatep.pl oraz telefonu: +48 22 644-56-77.
◦ PRZEDMIOT – używany przedmiot, dostępny w Sklepie Internetowym, który stanowi przedmiot Umowy Sprzedaży pomiędzy Klientem a PROFIT-STAT EP Szynkiewicz Sp.j.
◦ REGULAMIN – niniejszy dokument określający zasady dokonywania zakupów w Sklepie Internetowym, w tym prawa i obowiązki Klientów oraz zasady sprzedaży towarów.
◦ SKLEP INTERNETOWY – platforma elektroniczna umożliwiająca składanie zamówień oraz świadczenie usług przez PROFIT-STAT EP Szynkiewicz Sp.j., dostępna pod adresem https://antyki.profitstatep.pl/
◦ UMOWA SPRZEDAŻY – umowa zawierana między Klientem a PROFIT-STAT EP Szynkiewicz Sp.j. na mocy której dochodzi do sprzedaży Obiektu za zapłatą Ceny. Umowa Sprzedaży jest zawierana poprzez akceptację Zamówienia przez Sklep.
◦ ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta dotyczące zakupu towaru, składane za pośrednictwem Sklepu Internetowego, określające wybrany Obiekt oraz dane niezbędne do jego realizacji.
◦ USŁUGA ELEKTRONICZNA – świadczenie usług drogą elektroniczną przez PROFIT-STAT EP Szynkiewicz Sp.j. na rzecz Klienta za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

3. ZASADY I WARUNKI ZAWIERANIA UMÓW SPRZEDAŻY

  1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a PROFIT-STAT EP Szynkiewicz Sp.j. następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia. Sklep umożliwia Klientowi złożenie Zamówienia za pośrednictwem Sklepu Internetowego w następujący sposób:
    • Klient dodaje wybrany/e Przedmiot/y do Koszyka,
    • Klient potwierdza w formularzu zamówienia aktualność danych koniecznych do zawarcia i realizacji Umowy Sprzedaży. W każdym przypadku podanie nieaktualnych lub nieprawdziwych danych Klienta może uniemożliwić realizację Umowy. W formularzu zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta:
      • imię i nazwisko,
      • adres, na który składa się ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj,
      • adres poczty elektronicznej,
      • numer telefonu kontaktowego,
      • miejsce i sposób dostawy Przedmiotu/ów,
      • sposób płatności,
      • w wypadku żądania wystawienia faktury VAT niezbędne jest także podanie firmy oraz numeru NIP.
    • Klient wybiera jedną z udostępnianych przez PROFIT-STAT EP metod dostawy.
    • Klient wybiera sposób zapłaty Ceny i ewentualnych pozostałych kosztów, w szczególności kosztów dostawy.
    • Klient przesyła Zamówienie (składa ofertę) za pomocą udostępnionej w tym celu funkcjonalności Sklepu Internetowego.
  2. W przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki. W przypadku nieodebrania przesyłki pobraniowej zastrzegamy, że możliwość zamawiania za pobraniem dla danego klienta zostaje wyłączona do odwołania.

4. DOSTAWA I ODBIÓR OSOBISTY

  1. Dostępne metody dostawy to: Paczkomat InPost, Kurier InPost, Kurier UPS, Orlen Paczka, Kurier Pobranie.
  2. W przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, obowiązują następujące limity kwotowe: minimalna wartość zamówienia dla przesyłki pobraniowej wynosi 70 zł, maksymalna wartość zamówienia dla przesyłki pobraniowej wynosi 1200 zł.
  3. Dostawa Przedmiotu do Klienta jest odpłatna. Ceny i dostępność metod dostawy są zależne od gabarytu produktu i widoczne po dodaniu przedmiotu do koszyka.
  4. Dostępne aktualnie metody oraz koszty dostawy Przedmiotu są wskazywane Klientowi w Sklepie Internetowym po dodaniu przedmiotu do koszyka, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
  5. Dostępne sposoby dostawy mogą zależeć od wybranego przez Klienta sposobu płatności lub Przedmiotu. Dostępne sposoby dostawy mogą ulegać zmianie w przypadku składania kilku Zamówień jednocześnie, w szczególności z uwagi na Przedmioty nimi objęte.
  6. Na łączny termin oczekiwania na otrzymanie przez Klienta Przedmiotu (termin dostawy) składa się czas przygotowania Zamówienia do wysyłki przez PROFIT-STAT EP oraz czas doręczania Przedmiotu przez przewoźnika.
  7. Czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 5 dni roboczych w zależności od dostępności towaru i formy płatności.
  8. Czas przygotowania Zamówienia do wysyłki przez PROFIT-STAT EP liczony jest od dnia (początek biegu terminu dostawy):
    • zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym firmy – w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem tradycyjnym,
    • realizacji płatności online – w przypadku wyboru przez Klienta płatności elektronicznych Paynow lub kartą płatniczą,
    • zawarcia Umowy Sprzedaży – w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem.
  9. Odbiór osobisty jest bezpłatny. W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego, Klient jest zobowiązany odebrać Przedmiot w uzgodnionym terminie w punkcie stacjonarnym pod adresem ul. Balicka 1, 02-495 Warszawa.

5. REKLAMACJA PRZEDMIOTU I POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI

  1. Podstawa i zakres odpowiedzialności PROFIT-STAT EP Szynkiewicz Sp.j. względem Klienta, jeżeli sprzedany Przedmiot ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone w przepisach Kodeksu Cywilnego, w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu Cywilnego, a w przypadku Klientów będących Konsumentami w Ustawie o prawach konsumenta, przy czym PROFIT-STAT EP zastrzega, iż ze względu na specyfikę oferowanych Przedmiotów tj. antyki, przedmioty używane, kolekcjonerskie itp. wymiana wadliwej rzeczy na wolną od wad może być niemożliwa.
  2. PROFIT-STAT EP zapewnia rzetelny opis każdego dostępnego Przedmiotu, wykonywane są one w najlepszej wierze z wykorzystaniem doświadczenia i fachowej wiedzy naszych pracowników. Mimo uwagi poświęcanej każdemu z Przedmiotów w procesie opracowywania, przedstawione informacje mogą nie wskazywać wszystkich drobnych uszkodzeń Przedmiotów – Przedmioty dostępne w PROFIT-STAT EP są często rzeczami używanymi, które z racji swoich właściwości nie przedstawiają jakości rzeczy fabrycznie nowych.
  3. PROFIT-STAT EP odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Przedmiotu Klientowi.
  4. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta w każdej możliwej formie.
  5. Dla ułatwienia Klienta i PROFIT-STAT EP, w celu możliwie jak najszybszego terminu rozpatrzenia reklamacji, zaleca się:
    • składanie reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@profitstatep.pl;
    • podanie informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
    • określenie żądania sposobu doprowadzenia Przedmiotu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;
    • podanie danych kontaktowych składającego reklamację.
  6. W celu złożenia reklamacji można skorzystać z formularza reklamacyjnego dostępnego pod adresem: formularz reklamacji.
  7. Jeżeli rozpatrzenie reklamacji nie jest możliwe bez zbadania Przedmiotu przez PROFIT-STAT EP, firma skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia sposobu dostarczenia przedmiotowego Przedmiotu do PROFIT-STAT EP – Klient jest w takiej sytuacji zobowiązany do dostarczenia Przedmiotu do PROFIT-STAT EP na własny koszt. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Przedmiotu np. jego gabaryty dostarczenie Przedmiotu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient może zostać poproszony o udostępnienie PROFIT-STAT EP, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Przedmiotu w miejscu, w którym Przedmiot się znajduje.
  8. Jeżeli sprzedany Przedmiot ma wadę, Klient, z zastrzeżeniami i na zasadach określonych we właściwych przepisach Kodeksu cywilnego, może:
    • złożyć oświadczenie o obniżeniu Ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że PROFIT-STAT EP niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wadę taką usunie. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Przedmiotu z wadą pozostaje do wartości Przedmiotu bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada Przedmiotu jest nieistotna;
    • żądać usunięcia wady – PROFIT-STAT EP jest zobowiązana usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
  9. PROFIT-STAT EP ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania, a jeżeli w danym przypadku konieczne jest zbadanie Przedmiotu przez PROFIT-STAT EP, w terminie 14 dni od daty dostarczenia tego Przedmiotu do PROFIT-STAT EP, przy czym informacja o konieczności dostarczenia Przedmiotu do PROFIT-STAT EP zostanie przekazana Klientowi w terminie 14 dni od daty złożenia reklamacji.
  10. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny. Poniższe zapisy mają charakter informacyjny i nie stanowią zobowiązania PROFIT-STAT EP do skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów. Oświadczenie PROFIT-STAT EP o zgodzie lub odmowie wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich składane jest przez PROFIT-STAT EP na papierze lub innym trwałym nośniku w przypadku, gdy w następstwie złożonej przez Klienta reklamacji spór nie został rozwiązany.
  11. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php; http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php
  12. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) NR 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich) Usługodawca jako przedsiębiorca mający siedzibę w Unii zawierający internetowe umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług podaje łącze elektroniczne do platformy ODR (Online Dispute Resolution) umożliwiającej pozasądowe rozstrzyganie sporów: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Adres poczty elektronicznej Usługodawcy: kontakt@profitstatep.pl
  13. Klient posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    • Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.
    • Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporu między Klientem, a PROFIT-STAT EP.
    • Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem a PROFIT-STAT EP, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
    • Klient może złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma ODR stanowi także źródło informacji na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów mogących powstać pomiędzy przedsiębiorcami i Konsumentami.

6. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Klient ponosi koszty zwrotu Przedmiotu.
  2. Klient, który zawarł umowę na odległość, może odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów niż przewidziane przez przepisy prawa, w terminie 14 dni od dnia objęcia Przedmiotu w posiadanie przez Klienta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku Umowy Sprzedaży, która obejmuje wiele Przedmiotów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Przedmiotu, partii lub części.
  3. W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, należy złożyć jednoznaczne oświadczenie, w którym Klient poinformuje PROFIT-STAT EP o swoim odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, które może zostać złożone np.:
  • pisemnie na adres PROFIT-STAT EP;
  • w formie dokumentowej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@profitstatep.pl;

4. W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, można skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy dostępnego pod adresem: formularz zwrotu. Szczegółowa instrukcja dotycząca procedury zwrotu towaru jest dostępna pod adresem: https://antyki.profitstatep.pl/instrukcja-zwrotu-towaru/

5. PROFIT-STAT EP ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi dokonane przez niego płatności.

6. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z ustawowego prawa odstąpienia, PROFIT-STAT EP dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli PROFIT-STAT EP nie zaproponowała, że sama odbierze Przedmiot od Klienta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania Przedmiotu z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

7. Klient ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy Sprzedaży, zwrócić Przedmiot PROFIT-STAT EP lub przekazać go osobie upoważnionej przez PROFIT-STAT EP do odbioru, chyba że PROFIT-STAT EP zaproponowała, że sama odbierze Przedmiot.

8. Termin zwrotu Przedmiotu zostanie zachowany, jeżeli Przedmiot zostanie nadany do PROFIT-STAT EP przed jego upływem. Klient może zwrócić Przedmiot na adres: PROFIT-STAT EP Szynkiewicz Sp.j., ul. Wł. Jagiełły 18, 02-495 Warszawa.

9. W przypadku skorzystania przez Klienta z prawa odstąpienia, Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Przedmiotu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Przedmiotu. Odpowiedzialność Klienta może obejmować w szczególności brak możliwości wprowadzenia Przedmiotu do sprzedaży jako Przedmiotu pełnowartościowego, koszty ponownego umieszczenia na Przedmiocie metek i elementów zabezpieczających, a także koszty przywrócenia Przedmiotu do stanu umożliwiającego jego ponowne wprowadzenie do sprzedaży w ramach Sklepu Internetowego.

 7. ROZWIĄZANIE UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUG ORAZ ZMIANA REGULAMINU

  1. PROFIT-STAT EP jest uprawniona do wypowiedzenia Umowy o Świadczenie Usług z Klientem z zachowaniem 14 dniowego terminy wypowiedzenia, z niżej wymienionych powodów:
    • zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa regulujących świadczenie usług drogą elektroniczną przez PROFIT-STAT EP lub zmiana interpretacji powyższych przepisów prawa wskutek orzeczeń sądów, decyzji organów państwowych lub ich rekomendacji,
    • zmiana zakresu lub świadczenia usług, do których stosują się zapisy Regulaminu, poprzez wprowadzenie nowych, modyfikację lub wycofanie przez PROFIT-STAT EP dotychczasowych funkcjonalności lub usług objętych Regulaminem.
  2. PROFIT-STAT EP zastrzega również uprawnienie do wypowiedzenia Umowy Świadczenia Usług ze skutkiem natychmiastowym, w przypadku braku aktywności Klienta w Sklepie Internetowym przez nieprzerwany okres co najmniej dwóch lat – powyższe jest uzasadnione zasadami przetwarzania i ochrony danych osobowych.
  3. PROFIT-STAT EP swoje oświadczenie w zakresie określonym w ust. 1 i 2 powyżej wysyła na adres e-mail podany przez Klienta podczas utworzenia Konta albo składania Zamówienia.
  4. PROFIT-STAT EP może wypowiedzieć Klientowi Umowę o Świadczenie Usług w trybie natychmiastowym lub odmówić mu dalszego prawa do korzystania ze Sklepu Internetowego oraz składania Zamówień, w przypadkach naruszenia przez Klienta Regulaminu.
  5. PROFIT-STAT EP może dokonać zmiany niniejszego Regulaminu w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z poniżej wskazanych ważnych przyczyn (katalog zamknięty):
    • zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa regulujących sprzedaż Przedmiotów lub świadczenie usług drogą elektroniczną przez PROFIT-STAT EP lub zmiana interpretacji powyższych przepisów prawa wskutek orzeczeń sądów, decyzji organów państwowych lub ich rekomendacji
    • zmiana sposobu świadczenia usług spowodowana wyłącznie względami technicznymi lub technologicznymi (w szczególności aktualizacji wymagań technicznych wskazanych w niniejszym Regulaminie);
    • zmiana zakresu lub sposobu świadczenia usług, do których stosują się zapisy Regulaminu, poprzez wprowadzenie nowych, modyfikację lub wycofanie przez PROFIT-STAT EP dotychczasowych funkcjonalności lub usług objętych Regulaminem.
  6. W przypadku dokonania zmian w Regulaminie, PROFIT-STAT EP udostępni tekst jednolity Regulaminu poprzez publikację w Sklepie Internetowym, co Strony uznają za wprowadzenie informacji o zmianie do środka komunikacji elektronicznej w taki sposób, żeby Klient mógł zapoznać się z jej treścią.
  7. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie z upływem 14 dni od dnia wysłania informacji o zmianie. W przypadku Klientów którzy zawarli Umowę o Świadczenie Usług, tj. posiadających Konto, mają oni prawo do wypowiedzenia Umowy o Świadczenie Usług w terminie 14 dni od dnia powiadomienia ich o zmianie Regulaminu. Zmiana Regulaminu nie wpływa na Umowy Sprzedaży zawarte przez Klienta i PROFIT-STAT EP przed zmianą Regulaminu.

8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Postanowienia Regulaminu mniej korzystne dla Klienta, będącego konsumentem w rozumieniu przepisów Ustawy o Prawach Konsumenta, niż postanowienia Ustawy o Prawach Konsumenta są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta.
  2. Regulamin oraz załączniki do Regulaminu stanowią wzorzec umowny w rozumieniu art. 384 § 1 Kodeksu cywilnego.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu Cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  4. Dane osobowe Klienta są przetwarzane przez PROFIT-STAT EP jako administratora danych osobowych. Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, ale niezbędne w celu założenia Konta, korzystania z określonych Usług Elektronicznych lub zawarcia Umowy Sprzedaży. Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych zawarte są w zakładce „Polityka Prywatności” dostępnej w Sklepie Internetowym.
  5. Niniejszy Regulamin, Umowy o Świadczenie Usług Elektronicznych oraz Umowy Sprzedaży oraz wszystkie zobowiązania pozaumowne z nich wynikające lub z nimi związane podlegają prawu polskiemu.
  6. Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień zawieranej Umowy Sprzedaży następuje poprzez przesłanie Klientowi wiadomości e-mail z potwierdzeniem złożonego Zamówienia oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej Przedmiot specyfikacji Zamówienia oraz dowodu zakupu. Treść Umowy Sprzedaży jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym Sklepu Internetowego.
  7. PROFIT-STAT EP informuje, iż korzystanie z Usług Elektronicznych wiąże się z typowymi zagrożeniami dotyczącymi przekazywania danych poprzez Internet, takimi jak ich rozpowszechnienie, utrata lub uzyskiwanie do nich dostępu przez osoby nieuprawnione.
  8. PROFIT-STAT EP zapewnia środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych funkcjonalności lub usług na podstawie Umowy o Świadczenie Usług.
  9. Treść Regulaminu jest dostępna dla Klientów bezpłatnie pod następującym adresem https://antyki.profitstatep.pl/regulamin-zakupow/, skąd Klienci mogą w każdym czasie przeglądać, a także sporządzić jego wydruk.
  10. PROFIT-STAT EP informuje, że korzystanie ze Sklepu Internetowego za pośrednictwem przeglądarki internetowej, w tym składanie Zamówienia, a także nawiązywanie połączenia telefonicznego z PROFIT-STAT EP, może być związane z koniecznością poniesienia kosztów połączenia z siecią Internet (opłata za przesyłanie danych) lub kosztów połączenia telefonicznego, zgodnie z pakietem taryfowym dostawcy usług, z którego korzysta Klient.